Γιατί να ασχοληθείτε με το remap;
Υπάρχουν δύο πρωταρχικοί λόγοι για να θέλουμε ένα remap, και ονομάζονται δύναμη και ροπή.
Όταν ένας κατασκευαστής αναπτύσσει ένα νέο αυτοκίνητο πρέπει να λάβει υπόψη όλες τις προϋποθέσεις που μπορεί να υπόκεινται σε όλες τις περιοχές στις οποίες σκοπεύουν να πουλήσουν αυτό το μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι αντί να βελτιστοποιείται το πρόγραμμα ή ο «χάρτης» της ECU για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση ή τη μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, πρέπει να κάνουν συμβιβασμούς στον χάρτη για να ληφθούν υπόψη αυτές οι πιθανές διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας.
Υπάρχουν δύο πρωταρχικοί λόγοι για να θέλουμε ένα remap, και ονομάζονται δύναμη και ροπή.
Όταν ένας κατασκευαστής αναπτύσσει ένα νέο αυτοκίνητο πρέπει να λάβει υπόψη όλες τις προϋποθέσεις που μπορεί να υπόκεινται σε όλες τις περιοχές στις οποίες σκοπεύουν να πουλήσουν αυτό το μοντέλο. Αυτό σημαίνει ότι αντί να βελτιστοποιείται το πρόγραμμα ή ο «χάρτης» της ECU για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση ή τη μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, πρέπει να κάνουν συμβιβασμούς στον χάρτη για να ληφθούν υπόψη αυτές οι πιθανές διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας.
Είναι μια απολύτως ασφαλής διαδικασία, καθώς δίνει απλώς στον κινητήρα την απόδοση που θα έπρεπε να είχε αρχικά πριν εφαρμοστούν όλοι οι συμβιβασμοί στον αρχικό προγραμματισμό. Κάθε κινητήρας θα έχει τον δικό του μοναδικό χάρτη και προσαρμόζοντάς τον μπορούμε να συντονίσουμε τα χαρακτηριστικά του κινητήρα. απελευθερώνοντας περισσότερη ισχύ και σε πολλές περιπτώσεις μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Οφέλη από το CUSTOM REMAP που πραγματοποιούμε στην J&K
Μετά την αναβάθμιση ECU θα απολαύσετε:
- Αυξημένη ιπποδύναμη
- Αυξημένη ροπή
- Καλύτερη απόκριση γκαζιού
- Ομαλότερη παροχή ισχύος
- Βελτιωμένη οικονομία καυσίμου
- Ασφαλέστερη προσπέραση
Διαδικασίες βελτίωσης / μετατροπής κατα το REMAP:
-GPF/OPF
-DPF
-EGR
-EVAP
-BURBLES(POP AND BANG)
-POPCORN LIMITER
-EXHAUST FLAP
-TORQUE MONITORING
-DTC
-ADBLUE
-HOT START FIX
-READINESS CALIBRATION
-FLAPS/SWIRL
-TVA
-SPORT DISPLAY CALIBRATION
-COLD START NOISE REDUCTION
-KICK DOWN DEACTIVATION
-START & STOP
-MAF
-SPEED LIMITER
-LAMDA/02 (DECAT)
-LAUNCH CONDROL (SOFT AND HARD)
-BOOST SENSOR CALIBRATION
-ANDILAG
-FLAT SHIFT
-COSTUM REMAPS FOR BIG TURBO AND FOR TURBO CONVERTION
-BRAKE BOOST
-HARD CUT LIMITER
-ORIGINAL FILES
-CHECKSUM CORRECTION
-DSG TUNING
-TRUCK/AGRICULTURE/BIKES/BOATS TUNING
Διαδικασίες βελτίωσης / μετατροπής κατα το REMAP:
-GPF/OPF OFF
-DPF OFF
-EGR OFF
-EVAP OFF
-BURBLES(POP AND BANG)
-POPCORN LIMITER
-EXHAUST FLAP OFF
-TORQUE MONITORING OFF
-DTC OFF
-ADBLUE OFF
-HOT START FIX
-READINESS CALIBRATION
-FLAPS/SWIRL OFF
-TVA OFF
-SPORT DISPLAY CALIBRATION
-COLD START NOISE REDUCTION
-KICK DOWN DEACTIVATION
-START & STOP OFF
-MAF OFF
-SPEED LIMITER OFF
-LAMDA/02 (DECAT) OFF
-LAUNCH CONDROL (SOFT AND HARD)
-BOOST SENSOR CALIBRATION
-ANDILAG
-FLAT SHIFT
-COSTUM REMAPS FOR BIG TURBO AND FOR TURBO CONVERTION
-BRAKE BOOST
-HARD CUT LIMITER
-ORIGINAL FILES
-CHECKSUM CORRECTION
-DSG TUNING
-TRUCK/AGRICULTURE/BIKES/BOATS TUNING
Διαδικασία Remap
Δεν αλλάζουμε κανένα υλικό στο όχημά σας. Σε πολλές περιπτώσεις, ο χάρτης που είναι αποθηκευμένος στον επεξεργαστή του ECU είναι προσβάσιμος μέσω της ενσωματωμένης θύρας διάγνωσης (OBD) στο όχημα, που βρίσκεται συνήθως κάτω από το ταμπλό. Σε ορισμένα νεότερα μοντέλα, το ECU θα πρέπει να αφαιρεθεί από το όχημα και οι τεχνικοί μας θα χρησιμοποιήσουν στη συνέχεια εξειδικευμένα εργαλεία για να διαβάσουν τον αρχικό χάρτη απευθείας από το chip.
Στη συνέχεια, ο τεχνικός θα προσαρμόσει τις παραμέτρους για να μεγιστοποιήσει την απόδοση, την οικονομία καυσίμου ή ένα έξυπνο μείγμα και των δύο. Ανάλογα με το όχημα αν οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να επιστρέψετε στις αρχικές προεπιλεγμένες ρυθμίσεις της, αυτό μπορεί να γίνει, καθώς υπάρχει η δυνατότητα διατήρησης αντιγράφου ασφαλείας.
Το remap ECU βελτιώνει και βελτιστοποιεί την ισχύ του κινητήρα εντός ασφαλών ορίων, όχι πέραν αυτών. Η επιπλέον ισχύς θα οδηγήσει επίσης σε λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων.
Οι κατασκευαστές πωλούν γενικά ένα όχημα που καλύπτει διάφορες αγορές, με διαφορετικούς κανονισμούς φόρου και εκπομπών ρύπων, διαφορετικά κλίματα με ακραίες θερμοκρασίες, κρύο, υγρασία, διαφορετικά υψόμετρα λειτουργίας, κ.λπ. Ένας κατασκευαστής πρέπει να λάβει υπόψη όλους αυτούς τους παράγοντες και να κάνει σημαντικούς συμβιβασμούς στη λειτουργία των οχημάτων.
Ένας πλήρως αναδιατυπωμένος κινητήρας αλλάζει τα χαρακτηριστικά καυσίμου, ώθησης και ροπής του κινητήρα. Μπορούμε να προσαρμόσουμε τους περιοριστές ροπής, τη λειτουργία DPF, τη λειτουργία EGR και τους περιοριστές ταχύτητας.
Το remap προσφέρει μια πλήρως ελεγχόμενη αλλαγή στα χαρακτηριστικά του κινητήρα, ενώ εξακολουθεί να λειτουργεί με πλήρη έλεγχο του κινητήρα και εντός όλων των προκαθορισμένων ορίων του κινητήρα.